Fysioterapeutti, tiedustelut ja ajanvaraus

Tehtävät PNK:ssa: työhyvinvointipalveluiden kehittäminen, markkinointi ja myynti.

Olen valmistunut fysioterapeutiksi (YAMK) Turun ammattikorkeakoulusta Terveyden edistämisen koulutusohjelmasta. PNK:n asiakasvastaavana toimiessani vastaan yksittäisen asiakkaan ja asiakasyritysten työhyvinvointitarpeisiin. Yhdessä asiakkaan kanssa arvioimme nykytilaa ja tunnistamalla kohderyhmän voimme tarkentaa edistettäviä tekijöitä. Tarpeen mukaan valitaan vaikuttavia toimenpiteitä ja priorisoidaan niitä. PNK sopii ja toteuttaa suunnitelman ja hoitaa käytännön järjestelyt. Tarvittaessa teemme yhteistyötä mm. Holiday Club Caribian kanssa. Toimenpiteiden jälkeen keräämme sekä yksittäisiltä asiakkailta että ryhmiltä asiakaspalautteet. Asiakastyytyväisyyttä mitataan sekä jatkuvan laaduntarkkailun että asiakaslähtöisyyden näkökulmasta. Palautteiden pohjalta voimme miettiä jatkotoimenpiteitä tai tunnistaa uusia kehittämisalueita.

Olen mielelläni avuksi kaikkia Paavo Nurmi -keskuksen palveluita koskeviin tiedusteluihinne!

Outin ajatuksia työstä PNK:ssa: ”Monet asiat vaikuttavat hyvinvointiin työssä. Panostamalla työhyvinvointiin vaikutetaan myös vapaa-ajan hyvinvointiin. PNK:ssa suunnittelemme työhyvinvointipalveluja asiakkaan toiveiden ja tarpeiden mukaan, jotta ne tukevat sekä työntekijää että työyhteisön hyvinvointia.”

Lue lisää työhyvinvointipalveluista.